De laatste speeldag van de huisleague 2021-2022 is op 18 mei 2022 gespeeld.

De resultaten en de eindstanden

De resultaten van alle speeldagen kun je terugzien op mijnNBF

Elke leagueavond wordt afgesloten met een Shoot out

Van elke team speelt één speler de shoot-out. Deze speler wordt bepaald door een vooraf door het bestuur bepaald resultaat in de voorafgaande huisleague.

Er wordt steeds één worp gespeeld waarna de laagste score afvalt. De laatste drie spelers kunnen punten behalen. De eerste afvaller krijgt één punt voor zijn/haar team. De twee overgebleven spelers spelen een 'best of three'. De afvaller krijgt twee punten en de winaar 4 punten voor zijn of haar team.

Daguitslag 18-5-2022

Team Punten
The Patriots 4
Triple X 2
Strikers 1

Eindstand seizoen 2021-2022

#. Team Punten
1. De Broekies 34
2. The Patriots 32
3. Team Storm 27
4. Triple X 25
5. Valse Zusters 19
6. Strikers 16
7. Starlight 15
8. Achterhoekers 7

richard

hoera_100.jpg

De winnaar deze week: Owen

De huisleague 2021-2022 bestaat uit 8 teams.

De league start voor alle teams om 20.00 uur en je wordt verzocht om een half uur van te voren aanwezig te zijn.

Bekijk, voor de indeling, het Speelschema via onderstaande link.

De 'Blind' zal, evenals vorig jaar,  niet meer automatisch  op de eerste plaats op het scoreformulier staan, maar op de plaats van, één van, de ontbrekende spelers.

(Dus als de eerst genoteerde speler aanwezig is dan wordt de blind op de eerstvolgende afwezige speler genoteerd)

De Blindscore zal NIET meetellen voor het gemiddelde van de genoteerde speler

Standen     Deze, en meer,  kunt u ook inzien op mijnNBF

Speelschema

Teamsamenstelling

Scorebriefjes

Helaas moeten we opnieuw de huisleague stil leggen.
Na de persconferentie van vanavond heeft het bestuur besloten om de huisleague per direct tot nader bericht te pauzeren.

Zo als het er nu naar uitziet mag de jeugdleague wel door blijven gaan. Hierover zal voor volgende week dinsdag een definitieve beslissing genomen worden.

Wij wensen iedereen veel gezondheid en wijsheid toe in deze aparte tijden.

De huisleague wordt, vanwege de Coronamaatregelen, gespeeld in 2 series

Serie 1) van 18:30 tot 20:00

Serie 2) van 20:00 tot 22:00. (definitief start tijdstip afhankelijk van einde 1ste serie)

Er zijn 10 teams met het gevolg dat  de teams die normaliter op baan 9 en 10 spelen nu niet direct tegen elkaar spelen maar dat "9" nu in serie 1 speelt en "10" in serie 2.

Niet een echt competitiegevoel dus, maar de Corona-maatregelen maken een andere oplossing niet mogelijk.

Bekijk, voor meer duidelijkheid, het Speelschema.

De 'Blind' zal niet meer automatisch  op de eerste plaats op het scoreformulier staan, maar op de plaats van, één van, de ontbrekende spelers.

De Blindscore zal NIET meetellen voor het gemiddelde van de genoteerde speler

NB. In verband met de vernieuwde Corona-maartregelen worden er maar 3 games per league-avond gespeeld.

In de , niet gespeelde, 4de game waren 3 punten te verdelen. Omdat deze niet wordt gespeeld worden de punten gelijkmatig verdeeld. Dus elk team krijgt 1,5 punt voor de niet gespeelde game.

Uitslagen en Standen

Speelschema