De Huisleague van de Bowling Vereniging Zutphen wordt, in principe, elk woensdagavond gespeeld.

Soms wijkt de huisleague voor bijzondere evenementen of dagen (Toernooien, Feestdagen)

De wedstrijden beginnen om 20:00 uur. De spelers worden een kwartier voor die tijd in de gelegenheid gesteld om even 'in te gooien'

Er doen 10 teams mee en er worden tot en met Woensdag 13 mei 2020 in 3 periodes gespeeld waarbij elke team in één periode alle teams eenmaal als tegenstander heeft.

Er worden per avond 4 games gespeeld met een dubbelopstelling.

Tevens wordt gebruik gemaakt van een handicap-systeem (70% van 210)

De spelers worden geacht op 19:30 aanwezig te zijn om de league kosten, €25.00 per team, te voldoen zodat de 'penningmeester' ook tijdig aan het ingooien kan beginnen.

Klik op onderstaande knoppen voor meer informatie

Standen
Afspraken
Speelschema
Teams

Elke leagueavond wordt afgesloten met een Shoot out

Van elke team speelt één speler de shoot-out. Deze speler wordt bepaald door een vooraf door het bestuur bepaald resultaat in de voorafgaande huisleague.

Er wordt steeds één worp gespeeld waarna de laagste score afvalt. De laatste drie spelers kunnen punten behalen. De eerste afvaller krijgt één punt voor zijn/haar team. De twee overgebleven spelers spelen een 'best of three'. De afvaller krijgt twee punten en de winaar 4 punten voor zijn of haar team.

Stand na 11 maart 2020

Plts Team Punten
1 Team Storm 24
2 Strike it out 24
3 Stripbeeldshop 21
4 The Patriots 11
5 De Toppers 9
6 Triple X 6
7 Starlight 5
8 Strikers 4
9 Pinsionado's 1
10 De Witjes & Co 0

hoera

Na een sidderende record-finale tegen René nu 4 punten voor Delano voor zijn team "Strike it out"

Seizoen 2018-2019 van de Huisleague van de Bowling Vereniging Zutphen is gisteravond , 15 mei, afgesloten.

Voor leden en introducés wordt de tijd tot de volgende huisleague (2019-2020) opgevuld met een zomerleague. Elke woendagavond vanaf 5 juni kun je daar, vanaf 19:30 ,terecht.

Klik op de knop voor de stand, tevens eindstand,  van de huisleague

Stand

NB. De standen kunnen ook worden bekeken op mijnNBF. Als je je wachtwoord niet (meer) weet dan kun je deze laten resetten door de huisleagueadministrator of bij ons secretariaat