Vanaf 25 september vervalt de 1,5 meter-maatregel. Ben je 13 jaar of ouder, dan heb je bij alle horeca sporten (dus ook bij het bowlen) het coronatoegangsbewijs nodig.

Fletcher heeft aangeven dat vanaf 25-09 iedere bezoeker over een coronatoegangsbewijs dient te beschikken.
Het is ons niet bekend of hier ook actief op gecontroleerd gaat worden door Fletcher.
Het standpunt van het bestuur van de vereniging is dat wij niet zullen controleren op coronatoegangsbewijzen en ons niet zullen bemoeien met het wel of niet verlenen van toegang tot de bowlingbanen. Het bestuur ziet dit als iets tussen Fletcher en de individuele bezoekers van het Fletcher pand.
Het kan dus zijn dat leden zonder Corona toegangsbewijs geweigerd worden door Fletcher.
Teams blijven zelf verantwoordelijk voor het aantal spelers dat op een speeldag aanwezig is en voor de financiële verplichting aangaande de huisleague avond.
Voor verdere informatie aangaande het toelatingsbeleid, verwijzen wij naar Fletcher zelf.

➡️ Heb je vragen over het coronatoegangsbewijs of het vaccinatiebewijs (de QR-code)? In de CoronaCheck-app en op de website https://www.coronacheck.nl/ vind je meer informatie over het coronatoegangsbewijs of het vaccinatiebewijs (de QR-code).

➡️Heb je geen smartphone of CoronaCheck-app en wil je een papieren coronatoegangsbewijs maken? Kijk op www.coronacheck.nl/print en log in met DigiD om de gegevens van je vaccinatie op te halen.

➡️ Heb je geen DigiD, CoronaCheck-app, smartphone of computer met printer? Houd je identiteitsbewijs (BSN) bij de hand en bel 0800-1351 (tussen 8.00-20.00 uur). Dan kun je een coronatoegangsbewijs op papier thuisgestuurd krijgen.