photocollage 202359171136338 1000x1000

Ons BVZ Team Bowling Zutphen met Marco,Arie,Romano,Miranda,Robin en Maaike is op een 3de plek geƫindigd in de Regio Trio league Oost Nederland. Het was een spannende laatste wedstrijd dag eerst stonden wij gedeelde eerste met teams maar helaas konden wij niet de winst tegen de nummer 2 naar ons toehalen zodoende eindigde wij op een mooie derde plaats goed voor ere metaal brons.
Als team captain ben ik super trots op ons team en wij hebben een mooi seizoen gespeeld er zaten mindere maar ook hele mooie games tussen bovendien hebben wij met z'n alle genoten.
Tevens gaat namens het team een extra dankje wel uit naar Eddy die vanuit ons team de boel op de rit hield om onze wedstrijdleider te zijn geweest bij meedere wedstrijden.
En natuurlijk onze medebowlers/sters waar wij zo hard tegen gestreden hebben Dank jullie wel voor een super gave competitie en sommige tot volgt jaar en andere suc6 volgend jaar en een fijne zomer vakantie allemaal... doei doei

Maaike Buitenhuis Draaijer
Bowling Zutphen TC